dinsdag 7 oktober 2008

Eindelijk... Renovatie

Na jaren wachten vol ongeduld door ronkende nieuwsbrieven en ambitieuze berichten op de website van het WBR en als ultieme teaser een opgeleverd, fris gesausd en geverfd proefblok


Grotere kaart weergeven

lijkt eindelijk de kogel door de kerk...















En dat was hard nodig ook! Bij de reconstructie van de Kiefhoek, begin jaren ´90 zijn keuzes gemaakt die constructief en qua houtkeuze voor met name de kozijnen funest uitpakte. Wanneer de herfst invalt neemt de condens in de woningen toe. Toen in januari 2006 de Hermandad (uiteraard ten onrechte) een wietkwekerij vermoedde in mijn woning, had dit ook deels te maken met enorme condensvorming aan de binnenzijde van de woning. Dit gecombineerd met een kruidige geur was de conclusie dat er inpandig geteeld moest worden.
Helaas voor de dienders, phuopsis zorgt voor de kruidige geur, condens door constructiefouten.

Maar goed Verweij Houttechniek komt binnenkort de boel opmeten waarmee ik mag aannemen, ook door de overige inhoud van de brief,...















Dat men nu echt, echt aan de slag gaat met de renovatie van de Kiefhoek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tim, ik had je verhaal over de wietplantage nog niet gelezen. Excuseer me dus voor mijn leedvermaak, maar ik heb toch eens goed gelachen. Die flikken toch!