woensdag 13 januari 2010

Wat is je lettertype?

Op de sofa bij de zielenknijper om te achterhalen wat voor een type (letter) je bent...














Ik bleek een Cooper Black Italic te zijn, maar moet nog even wennen aan het idee. Zoek het uit via http://pentagram.com/what-type-are-you het Password = character. Ook ik was niet de enige die wat beduusd achterbleef na deze geweldig Viral. Ook de achterliggende site haalt een confronterende uitkomst aan.
“At first I felt angry when I was told my type is Pistilli Roman but
two weeks later, I was completely reconciled to it. Now I wonder why I ever
thought I was a Gill Sans.”
...LOL

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk dit! Ik kwam via via op deze blog en deed gelijk de test. Ik blijk Universal te zijn, voel me er gelijk in thuis! Jammer dat ik me op werk aan de verdana verordening moet houden...