woensdag 19 maart 2008

Wikipedia Sores

Via de Dutch Bloggies, (waar enige tijd geleden verrassend bieb 2.0 collega in de vorm van ZB Digitaal was opgenomen... helaas zonder de shortlist te halen) ploegde ik vandaag even met de Fransche Slag de lijst door.
Sommigen bevielen, anderen minder.
Maar waar ik enige tijd bleef hangen, grasduinen en doorklikken was Buuv.nl.
Met name haar (of zijn?) post over wikipedia deed een glimlach verschijnen op mijn gezicht.
Hoe herkenbaar, hoe vaak roep ik wel niet (en vloek ik binnensmonds) oh nee wanneer de link in Wikipedia doorlinkt naar Wikipedia zelf in plaast van 't domein erbuiten...
























UPDATE:
Ik heb weer 'ns als een dweil de pagina doorgescant want zowel op de longlist als de shortlist was ZB Digitaal gewoon aanwezig. Sterker nog, gisteren heeft ie zelfs de prijs voor beste Blog, categorie Onderwijs in de wacht gesleept. Sowieso was de uitslag een victorie van inhoud boven omvang, ook Marie-Jose Klaver viel het al op, hulde!

Geen opmerkingen: