maandag 9 augustus 2010

Een korte geschiedenis van de Sovjet-Unie in LEGO

Van LEGO kan je alles maken was het reclameliedje uit de jaren '80 wat ik nog immer mee kan neurieën.



En dat was dan ook wat ik destijds - met de steentjes - vol overgave deed. Nog immer ispireren de kleine steentjes tot grootse projecten.

Deed ik vroeger mee aan een wedstrijd in de lokale bibliotheek (3e prijs met mijn ruimtebasis). Inmiddels zijn de resultaten van knutselgenoten te bewonderen in een van de vele LEGO-sets op Flickr... Of organiseer je als community je eigen LEGO-battle.

Ook fraai zijn de vele LEGO-animaties op YouTube van films tot games, van sport tot historische gebeurtenisssen. Hieronder een fraaie over geschiedenis van de USSR. Helaas is mijn Russisch te zeer weggezakt om de tekst goed te volgen maar de plaatjes spreken voor zich!



1 opmerking:

Christian zei

Met Nederlands commentaar had het vast niet zo'n leuk filmpje geweest! :-)

Hier nog een LEGO-fan.