maandag 29 juni 2009

#6 Flickr, gelijk posten vanuit Flickr bijvoorbeeld over...Dordrecht

Dordrecht
Dordrecht,
originally uploaded by Nationaal Archief.
Zo'n 23-archiefdingen dwingt je, mij althans, weer eens kritisch te kijken naar de dingen die we allemaal behandelen... Zo kom je toch fraaie staaltjes van selectieve blindheid bij jezelf tegen. Tot zonet was ik in de veronderstelling dat er geen schakel was tussen Goolgle en Flickr niets blijkt minder waar toen ik in de icoontjes boven de foto plots stuitte op Blog This.

Bij deze :-)

2 opmerkingen:

23 Dingen zei

Let wel op vanuit welk account je 'Blog this' gebruikt. Als je het cursusaccount gebruikt (en het niet disabled vanuit de Flickr settings), krijg je binnenkort allemaal foto's op je blog van andere cursisten die die button ook hebben ontdekt ;-)

Tim de Haan zei

Bedankt voor de tip.
Ik had 'm gelukkig wel geactiveerd vanuit mij eigen, kleine Flickr-accountje...

Toch... :-S?